Als beginner T6.1 ocean..toilet en compressorkoelbox aanschaffen?

Velcro en drukknopen.
Prijs voor t6.1 met manueel dak en grote opening vooraan: 275 euro denk ik.

Buitenzijde? Bedoel je wat je ziet eens gemonteerd? In ieder geval is het steeds droog, zowel aan de binnenkant als andere kant van de stof. Is zo gemaakt: anti-bacterieel en schimmelwerend.

Ik woon in Brugge.
Bij brandrup iso top is de stof aan de buitenzijde (de zijde die je binnen niet ziet) zwart en waterafstotend, maar jou versie ziet er heel goed uit, had ik ze 4 jaar geleden gekend had ik er wellicht ook voor gegaan.

Bij brandrup iso top is de stof aan de buitenzijde zwart en waterafstotend, maar jou versie ziet er heel goed uit, had ik ze 4 jaar geleden gekend had ik er wellicht ook voor gegaan.
bij Thais sl: blauw en waterafstotend.
Ik heb al enkele zaken bij hen gekocht: een 'pocket organiser' voor achteraan, base en cover voor porta potti,... Wel content van hun producten.

Ok, nu heb ik net de IsoTop Mark V besteld voor meer dan het dubbel in prijs, dus ik zal maar stoppen met lezen :).
Ik ben voor de Mark V gegaan en niet de VI, omdat ik dat grote venster vooraan nog maar twee keer heb open gedaan (de eerste keer om eens te proberen dan nog ...) en ik - naar ik begrepen heb - dat voorstuk dan er niet moet afhalen en weer ergens opbergen om het dak neer te laten. Net ook een goed filmpje op Youtube gevonden dat de installatie goed toon.

bij Thais sl: blauw en waterafstotend.
Ik heb al enkele zaken bij hen gekocht: een 'pocket organiser' voor achteraan, base en cover voor porta potti,... Wel content van hun producten.
Waar is die winkel ? Wanneer ik op hun site kijk, dan krijg ik wel een kaartje te zien in Google Maps, maar met reclame voor oosterse restaurants, min of meer in mijn buurt ...
Of kan je alleen online bestellen ?

Ok, nu heb ik net de IsoTop Mark V besteld voor meer dan het dubbel in prijs, dus ik zal maar stoppen met lezen :).
Ik ben voor de Mark V gegaan en niet de VI, omdat ik dat grote venster vooraan nog maar twee keer heb open gedaan (de eerste keer om eens te proberen dan nog ...) en ik - naar ik begrepen heb - dat voorstuk dan er niet moet afhalen en weer ergens opbergen om het dak neer te laten. Net ook een goed filmpje op Youtube gevonden dat de installatie goed toon.
ze zeggen dat..
het grote voorpaneel moet er bij de iso top VI niet uit om het dak dicht te doen , ik weet dat er bronnen zijn die dit beweren maar ik heb het nog nooit gedaan en dak is al paar honderd keer op en neer geweest . Dat de hele voorkant er uit kan is een marketing zet van VW omdat dit bij de concurrentie ook kon en het oogt mooi maar zoals je zegt in de praktijk doe je dit zelden. Neem je tijd voor de installatie, is een hele klus maar je moet het maar 1 keer doen.

Waar is die winkel ? Wanneer ik op hun site kijk, dan krijg ik wel een kaartje te zien in Google Maps, maar met reclame voor oosterse restaurants, min of meer in mijn buurt ...
Of kan je alleen online bestellen ?
Spanje dus best online, inderdaad.
Klik eens op die link die ik gaf, die werkt toch?
Als je hem in het Spaans laat staan, zie je soms meer artikelen en een lagere prijs dan Frans of Engels.
Ik keek en koos in het Frans bijvoorbeeld maar bestelde nadat ik de site weer in het Spaans zette. Ik weet niet of dit nog zo is, zou eens moeten checken.
Telkens heel mooi verpakt met een balpen, zakje snoepjes,… erbij. Niet nodig maar heel leuk.

Last edited:
Ja, je link werkt prima. De prijs is blijkbaar hetzelfde, ongeacht de taal.
Evengoed: ik heb nu al de IsoTop gekocht, maar die Spanjaarden hebben nog andere interessante producten, zoals je eerder ook vermeldde.

Thx,
Stefan.

Ja, je link werkt prima. De prijs is blijkbaar hetzelfde, ongeacht de taal.
Evengoed: ik heb nu al de IsoTop gekocht, maar die Spanjaarden hebben nog andere interessante producten, zoals je eerder ook vermeldde.

Thx,
Stefan.
Inderdaad, ze hebben leuke spulletjes.
Vroeger was er een prijsverschil voor enkele items en zelfs een verschil in aanbod tussen de taalinstellingen.
Ze zijn voor een deel van hun producten goedkoper dan brandrup of andere merken.

Als je nog vragen hebt over de California, vraag gerust.