T
The digital hunter
Beste California liefhebbers,
Wij hebben sinds maart dit jaar een tweedehands California T6 en er al veel leuke trips mee gemaakt.
Nu met het koudere weer in aantocht, zouden we ons elektrisch hefdak willen isoleren EN verduisteren want het
originele doek van de tent is zo dun dat je alles ziet wat er gebeurd als de verlichting aan is in het hefdak en dat is niet de bedoeling.
Maar weten niet goed welke oplossing te kiezen.
Ik heb wat opzoekwerk gedaan en kom bij deze twee mogelijkheden uit, mochten jullie andere varianten/mogelijkheden kennen zou ik dat heel graag horen:
De iso-top MK V die rond de 560 euro kost
De Iso-top MK VI die rond de 630 euro kost
De Thermicamp die rond de 350 euro kost
Nu is mijn vraag is de MK VI versie de meerprijs waard ten opzichte van de MK V
Heeft er iemand ervaring met de Thermicamp want het prijsverschil is toch wel vrij groot.
Een andere optie zou zijn dat ik dat ik zelf zo'n isolatie koop en er zelf eentje maak.
Maar ik weet niet of dat haalbaar is en veel in prijs gaat uitmaken.
Mocht er iemand zo iets zelf gemaakt hebben zou ik het heel gaaf vinden als hij/zij dit zou willen delen.
Hoe dan ook nu al bedankt voor hulp in de keuze.
Groetjes,
Ronald
Wij hebben sinds maart dit jaar een tweedehands California T6 en er al veel leuke trips mee gemaakt.
Nu met het koudere weer in aantocht, zouden we ons elektrisch hefdak willen isoleren EN verduisteren want het
originele doek van de tent is zo dun dat je alles ziet wat er gebeurd als de verlichting aan is in het hefdak en dat is niet de bedoeling.
Maar weten niet goed welke oplossing te kiezen.
Ik heb wat opzoekwerk gedaan en kom bij deze twee mogelijkheden uit, mochten jullie andere varianten/mogelijkheden kennen zou ik dat heel graag horen:
De iso-top MK V die rond de 560 euro kost
De Iso-top MK VI die rond de 630 euro kost
De Thermicamp die rond de 350 euro kost
Nu is mijn vraag is de MK VI versie de meerprijs waard ten opzichte van de MK V
Heeft er iemand ervaring met de Thermicamp want het prijsverschil is toch wel vrij groot.
Een andere optie zou zijn dat ik dat ik zelf zo'n isolatie koop en er zelf eentje maak.
Maar ik weet niet of dat haalbaar is en veel in prijs gaat uitmaken.
Mocht er iemand zo iets zelf gemaakt hebben zou ik het heel gaaf vinden als hij/zij dit zou willen delen.
Hoe dan ook nu al bedankt voor hulp in de keuze.
Groetjes,
Ronald